Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 31 mars 2014 19:44

Hey alla!   


Denna helgen har varit helt undebar!! Har både varit med familj, vänner och killen.

Fredags: Jag var med min bästa kompis Emma från halv 4, då gick vi hem till henne och gick ut med hennes hund (Apan) efter det så åt vi pizza ''det var jätte gott'' sedan vid kl halv 6 gick vi till Fenix.. sedan vid halv 7 gick vi till stationen för att möta min kille. Vi mötte hans mamma lite snabbt sen gick vi till Fenix igen o där träffar vi Fanny.. Vi gjorde allt möjligt på Fenix.. Sedan vi kl halv 11 så gick vi hem för vi var sjukt trötta.. Jag sov hos min kille hela helgen.

 

Lördags: Jag sov hos älsklingen min vaknade typ vid 6 första gången men somnade om till kl 9 då ringde jag mamma och frågade när de skulle åka till Leoslekland.. Vi låg i sägen och mös men så ringde mamma har ni gjort er igårning för vi hade tänkt att åka nu.. Jag bara shit Axel in i dushen vi har brottom tåget går om en halvtimme.. Man vi han iallafall med tåget till Växjö. När vi kom till Växjö så kom Krister (pappa) och hemtade upp oss vid stationen i Växjö förvi skulle äta buffé på Grand Samakand.. Efter vi hade ätit så körde vi till Leoslekland.. De var jätte kul.. Asså vi var där inte själva som Emma Axels syster trodde hehe :P

 

Söndagen: Då var jag fortfarande hos älsklingen vi vaknade vid kl 10 typ.. Vi låg i sängen ett tag.. Men efter ett tag kom Axels mamma och frågade om vi kunde gå ut med King (hunden).. Det gjorde vi var var ute i över en och en halv timme.. Jätte skönt att vara ute i helgen för de var så fint väder.. :D  sedan vid 20 i 5 kom Axels syster och hemtade oss för att Axel skulle hem till öland :( ville verkligen inte de började gråta innombords.. :(


 

Du är mitt ljus i mörkret, Du är mitt allt, Dina ögon är som stjärnorna på en mörkblå himmel (super fin). Du är min prins så vacker som en ros! Du är min bara min älskling! jag älskar dig över allt annat! Du är det bästa som har hänt mig!!<3   


Av Mathilda - 28 mars 2014 08:20

Heey alla!<3


Jag sitter i skolan och gör ingenting för att börjar inte förens 09.30  för jag glömmde bort att jag hade sovmårgon-.-

Men tur är då att jag kan sitta och smsa med min underbara pokjvän. 

Min pojkvän är helt underbar jag älskar han över allt annat! <3


Men idag ska jag ska jag vara med min bästa kompis (Emma) sen ska jag vi äta pizza och sen ska vi till Fenix!

Jag älskar min bästa kompis! <3 EMMA! <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är bäst!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards