Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Öland!

Av Mathilda - 6 april 2014 21:25

Heey!   


Åkte ju till Öland i fredags till pojkvännen.

Har har haft en helt underbar helg!

Vi är perfekta för varandra!   

Vi har grillat, tagit några få bilder för att kameran dog, men men..,  kolla på massa olika filmer till exempel Paranoal Activity 3..

Hoppade till nästan hela tiden.. jaja de är sånt man får ta!

Till filmen åt vi chips och dipp..


Du & Jag!

Livet är till för 2 o de är du och jag!  

    

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 12 maj 2014 21:30

Hej!   Alla har frågat vad som har hänt o här kommer det.. Vid Valborg var jag med Emma i bökhult.. Sen ringde en så kallad kompis mig o frågade om vi ville ha dricka.. Jag bara ja visst de kan vi väll det är ju valborg. Vi gick hem till ``Kom...

Av Mathilda - 27 april 2014 10:02


Tjenare!      Denna veckan har jag varit hos min underbara älskling!    Har varit hos Axel sen torsdags i förra veckan den veckan är obeskrivlig.. hehe    Vi har hittat på jätte roliga saker.. De är svår att beskriva vad vi har gjort men ja...

Av Mathilda - 20 april 2014 19:34

Hej!     Detta lovet har varit det segaste jag varit med om..  Men de var kul när jag följde med svärfar att hämta Axel! Han fick en ros av mig och han blev jätte chokad är jag var med!    Det var jätte roligt! Och nu har jag varit med han ...

Av Mathilda - 9 april 2014 08:34


Hej!      Idag är det Onsdag och jag börjar praktisera idag.. Ska bli så kul men jag undrar varför jag ska bara vara på en lektion sen gå o praktisera vid kl 12.00..  Sen får man se vad som händer mer idag.. Hoppas det änder något kul idag..  ...

Av Mathilda - 7 april 2014 21:12

Hej!      Jag skrev inte för så länge sen men jag var bara tvungen att skriva ett inlägg till    När jag var i skolan idag o pluggade med Emmie så kom min mentor fram till mig med något positivt, de var att jag fick börja praktisera där jag vil...

Presentation


Jag är bäst!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards