Alla inlägg under maj 2014

Av Mathilda - 12 maj 2014 21:30

Hej!


Alla har frågat vad som har hänt o här kommer det..

Vid Valborg var jag med Emma i bökhult.. Sen ringde en så kallad kompis mig o frågade om vi ville ha dricka.. Jag bara ja visst de kan vi väll det är ju valborg. Vi gick hem till ``Kompisen´´ och drack.. Jag blev full o massa skit..

Dagen efter mådde jag inte så värst bra jag kunde dricka men inte äta.. Jag åkte till Axel vi gick till donken och se om jag kunde äta..

Jag åt typ en halv cheesburgare sen kunde jag inte äta mer för jag mådde skit..

Sen på fredagen åkte jag hem till Älmhult igen för att jag skulle hjälpa Fenix med ders invigning..

Men så blev det inte alls.. Jag åkte iväg med några och var med dem hela natten och hörde inte av mig till mamma eller någon för min mobil var död..

Och jag glömde helt bort att jag hade laddaren med mig, innan typ kl 21.00 ringer min mobil och det är en av mina bästa kompisar som ringer o frågar var jag är jag bara ``de spelar väll ingen roll´´ ..

Fär sånt tänker man inte på när man är med några inte jag iallafall.. Dagen efter kom jag in till Älmhult typ vid halv 9..

Jag gick hem till Emma och hon ringde min låsas pappa o sa att hon var med mig så mamma och hon som var med kom o hämtade mig.. Vi åkte hem till en av mina bästa kompisar och pratade lite om allt..


(om ni vill ha mer detaljer så fråga inte för jag pallar inte)


Tack för mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är bäst!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards